فاطمه(خودم)فاطمه(خودم)، تا این لحظه: 23 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره
سجاد(همسرم)سجاد(همسرم)، تا این لحظه: 28 سال و 11 روز سن داره
سالگرد عقدمونسالگرد عقدمون، تا این لحظه: 2 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

لایف کم

ذوقِ اولین برفی که دونفری شاهدش بودیم❄️

1401/9/13 23:42
نویسنده : فاطمه
122 بازدید
اشتراک گذاری

🤍❄️ 

اینکه تو هنوز میخندی،

یعنی دنیای من ارزش زندگی کردن رو داره....

تو بهترین رفیقی بودی که من میتونستم برای همیشه داشته باشمش❤️

من خیلی دوستت دارم سجاد👩‍❤️‍👨👫

🤍

  تو از کجای جهان پیدا شدی که من همه چیز را نو کردم، 

انگار که عشق در خانه خواب بود، حالا روز دیگری ست و من در تو راه

می روم و تمامم از تو جان می گیرد❤️

#صابر_ابر

🤍

ذوقِ اولین برفی که دونفری شاهدش بودیم لایق  ثبت شدن بود❄️

شکر برای قشنگیات خدا

شکر🌨

سیزدهم آخرین ماه پاییز🍂

پسندها (2)

نظرات (2)

معصومه باروئیمعصومه باروئی
25 بهمن 01 23:50
خیلی قشنگین کنارهم😍
فاطمه
پاسخ
الهی بگردمت خوش قلب جانم مرسییی❤️❤️
معصومه باروئیمعصومه باروئی
25 بهمن 01 23:50
الهی که همیشه حال دلت خوب باشه😍
فاطمه
پاسخ
ممنون واسه دعای قشنگت❤️
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به لایف کم می باشد